Міжнародний форум "Innovation Market" у Києві

21 11 1
Як відомо, кафедра управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграція з цього навчального 2017-2018 року сформувала новий підхід до випускних дипломних робіт студентів спеціальності "Менеджмент". Цей підхід передбачає створення дипломних робіт у вигляді інноваційних розробок бізнес-та соціальнихпроектів. 21 11 2
Щоб  бути у курсі останніх інновацій у вказаних сферах, та підвищити кваліфікацію консультанта з 21 по 24 листопада проф. Бех Ю.В. відвідала щорічний Міжнародний форум Іnnovation market, який проходив у Міжнародному виставковому центрі.
Форум об*єднав кілька заходів, присвяченим інноваційним розробкам у сферах бізнесу, науки, державного та недержавного секторів. А саме - конференцію, виставкову зону, майстер-класи, конкурс проектів (шкільний від Малої академії наук та батл ВНЗ від Форуму), панельні дискусії, пітчинг-сесії, Startup-алею, яка включала і проекти іCommunity, що допомагають таким проектам реалізовувати проект та розвивати його - акселератори, коворкінги, інкубатори, hub.21 11 3
Під час цього чотиреденного форумі відбулась справжня синергія науки та бізнесу. Так учасники (а це були як школярі і студенти, так і бізнесмени, що починають свій невеликий бізнес) представляли свої інновації. Спікери (а їх булопонад 150) інформували про основні українські та світові інноваційні тенденції, ділилися власним досвідом реалізації ідеї у Startup-проектах та співпраці з українськими та закордонними акселераторами і бізнес-інкубаторами. Іноземні спікери ділилися досвідом реалізації та підтримки Startup-проектів як на рівні держави, на рівні бізнес-корпорацій так і з боку громадського сектору. Серед учасників були також промислові підприємтсва, освітні програми та тренінг-центри, Національна академія наук, науково-дослідницькі інститути, конструкторські бюро, науково-технічні та науково-виробничі підприємтсва, вищі навчальні заклади та різні акамеічні інститути, справжні винахідники та науковці.21 11 4
Цікавою була програма головного залу, адже кожен день був присвячений важливій темі. Так, безпосередньо Юлія Володимирівна прослухала усі виступи спікерів 2-го дня, темою якого стала "Етапи впровадження інновацій" та 3-го дня з темою "Тренди освітніх технологій". 
Упродовж другого дня були розкриті теми:  корисності хабів, акселераторів та бізнес-інкубаторів, що вони собою представляють, їх особливості в Україні та закордоном;  як підбирати команду, за яким принципом та чому ціннісні складова є найважливішою для побудови командної роботи й успіху інноваційного продукту; на що даються грантові кошти, як їх з користю використовувати та чому не співпадають заплановані витрати з фактичними; як скористатися ЗМІ на користь свого продукту та компанії, коли і як треба розпочинати з ними працювати, як зацікавити ЗМІ своїм Startupом, краще писати про ідею чи про компанію; який шлях виходу на український та глобальний ринок, з чого починати; що таке патент і чи варто його оформлювати у сучасному бурхливому світі коли технології розвиваються за експонентою; який шлях проходить ідея до велико. Та ще багато інших актуальних та важливих тем для тих, хто хоче побудувати власну компанію, але наразі має тільки ідею. 
Третій день Форуму торкався безпосередньо освіти та тих трендів, які є ключовими для цій галузі. Особливо увага спікерів конференції була зосереджена на технологіях IT, їх залучення до освітнього процесу та підготовки спеціалістів цієї сфери. Актуальною виявилась дискусійна панель з міжнародними спікерами та українськими представниками акселератору та коворкінгу  щодо зародження культури підприємництва у вищих навчальних закладах. 21 11 6Оскільки саме цей тренд актуалізує у своїх навчальних планах та програмах підготовки менеджмерів кафедра управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграція. Спікери зазначили, що у найближчому майбутньому потребуватимуть таких навичок створення Startup-проектів усі випускники освітніх закладів більшості спеціальностей. Неодноразово спікери конференції наголошували на тому, що Startup-ери повинні не тільки мати інноваційну ідею, а володіти так званим дизайн-мисленням. Останній є синтезуючим терміном, що пов*язує між собою аналітичнета креативне мислення. Втім, воно буде не повним, якщо залишити поза увагою системне бачення та критичне мислення. Оскільки дизайн-мислення це певний світогляд, зорієнтований на те, щоб перетворювати та організовувати простір навколо себе, то, можна сказати, що він є втіленням організаційної свідомості, культивування та розвиток якого є важливою та стратегчіною необхідністю як для керівника так і для усіх членів команди. Про це, й не тільки, під час своїх лекцій викладають професори Бех В.П. та Бех Ю.В., Слєпцов А.І. та інші викладачі кафедри.
Варто відзначити, що Бех Ю.В. переконалась у тому, що колектив кафедри обрав правильний шлях щодо структури підготовки своїх спеціалістів, оскільки усі курси за навчальним планом повною мірою формують ці актуальнінавички у студентів, про які йшла мова під час Форуму.
21 11 5